A/S신청은 어떻게 하면 되나요?
01 전화 : 02-3408-1746
02 팩스 : 02-499-0624 로 A/S신청서 발송
- A/S 신청 팩스 양식은 자료실에서 다운로드 하실 수 있습니다.
03 홈페이지 : A/S 신청 메뉴를 통해 접수
A/S 문의 가능시간은 언제인가요?
월요일~금요일까지 (8시~17시)이며, 점심시간 12시~1시 입니다.
주말 및 공휴일은 휴무 입니다.
A/S 가능 기간은 어떻게 되나요?
품목에 따라 A/S 가능 여부는 차이가 있으므로 대표번호 02-3408-1746으로 문의 주시기 바랍니다.
단, 고객의 부주의로 인하여 파손, 손상된 제품은 무상 A/S 가능 기간에 관계없이 부품비 등이 청구 될 수 있습니다.
Once we receive your service request, we will contact you via email or phone.
Charges for services are based on our company's service handling standards.
In case a product under warranty fails during normal use, we will provide free service.
In cases where the product failure is due to customer error or natural disasters, a fee-based repairs
(including call-out fees, technician fees, and inspection fees) will be required.